נחשפה הדירה הראשונה בפרויקט השיפוץ היוקרתי של וולדורף אסטוריה בניו יורק

[ad_1]

פרויקט השיפוץ מעורר הציפיות בבניין האייקוני של וולדורף אסטוריה בניו יורק חשף את הדירה הראשונה שלו לציבור הרוכשים הפוטנציאלי – דירת 2 חדרים בקומה ה-23. הדירה עוצבה במיוחד על ידי ז'אן לואי דניו (Jean-Louis Deniot) – ממעצבי הפנים המובילים בענף מגורי היוקרה – שאחראי על עיצוב הפנים בכל הפרויקט.

 

קראו עוד בכלכליסט:

הפרויקט צפוי לכלול 375 דירות יוקרתיות, בחלק העליון של המגדל בן 53 הקומות – מקומה 19 ומעלה. החלק התחתון ימשיך לשרת את בית המלון והוא יכלול 375 חדרי אורחים.

 

יותר משני שלישים מהדירות הן קטנות יחסית – סטודיו (חדר אחד המשמש למגורים וסלון, וחדר אמבטיה צמוד), דירות בעלות חדר שינה אחד או שני חדרי שינה. חלוקה זו משקפת את הביקושים, הסביר מנהל המכירות הבכיר בפרויקט דן טוב (Dan Tubb).


הדירה שנחשפה צילום: NOE & ASSOCIATES / THE BOUNDARY

 

 

מחיר דירת סטודיו מתחיל ב-1.7 מיליון דולר; מחיר דירה עם חדר שינה אחד מתחיל ב-2.6 מיליון דולר ודירת שני חדרי שינה ב-5 מיליון דולר. דירות עם 3 חדרי שינה מוצעות במחיר מינימום של 10 מיליון דולר והדירות הבודדות עם 4 חדרי שינה (ושטח בנוי של כמעט 280 מ"ר) מוצעות בלפחות 18.5 מיליון דולר. המגדל כולל גם שני פנטהאוזים – מחירם לא נמסר.

 

 


המלון מבחוץ צילום: NOE & ASSOCIATES / THE BOUNDARY

 

 

יחידות המגורים יעוצבו באופן כמעט פרטני – בסך הכול 126 תוכניות בסיס שונות ייוחדו לחלק הדיור, ועליהן יתווסף כמובן העיצוב האישי של כל אחד מהרוכשים.

 

 


הלובי צילום: NOE & ASSOCIATES / THE BOUNDARY

 

 

הפרויקט פתח ממש לאחרונה גלריית מכירות בתוך הבניין, על פני שטח של 1,300 מ"ר, והדירה החדשה שנפתחה זה עתה היא למעשה חלק מהגלריה, ומתפקדת כדירה לדוגמה. "אנו רוצים להשלים את העסקאות הראשונות מתי שהמלון ייפתח, לקראת סוף 2022 לפי ההערכות שלנו. התוכנית היא לפתוח קודם את המלון", אמר טוב.

 

 


הכניסה למלון צילום: גטי אימג'ס

 

 

הדיירים יקבלו גישה לכל שירותי המלון, כולל שירותי שוער ושירות חדרים מסביב לשעון. ואולם הכניסה לאזור המגורים שלהם תהיה לחלוטין נפרדת מזו של הכניסה למלון עצמו.

 


כשנפתח לראשונה בשנת 1931 היה וולדורף אסטוריה בית המלון החדש, הגדול והגבוה בעולם – וכך גם הראשון שכלל מערכת שירות חשמלית בכל אחת מהקומות, חדרי אמבטיה ושירות חדרים 24 שעות ביממה.

 

את פרויקט השיפוץ הנוכחי מובילה הבעלים, קבוצת אנבאנג הסינית (Anbang). משרד האדריכלים של הפרויקט הוא Skidmore, Owings & Merrill והאחראי על עיצוב הפנים הוא מר דניו. "ז'אן לואי הוא סטודנט אמיתי של העיצוב הקלאסי – הוא יצר כאן פנים מודרני מאוד עם פרטים קלאסיים. אתה לא שוכח איפה אתה נמצא", אמר מנהל המכירות טוב.

[ad_2]
קישור לכתבת המקור

אולי יעניין אותך...

אושרה תוכנית קבוצת ביג לבניית 5 מגדלי תעסוקה במקום מפעל קניאל בפ"ת

[ad_1] הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז, בראשות שירה ברנד, החליטה להפקיד להתנגדויות הציבור תוכנית …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *